45 κινήσεις Λεπτής & Αδρής κινητικότητας στο σπίτι!



45 κινήσεις που μπορεί να κάνει κάθε παιδί στο σπίτι οι οποίες συμβάλλουν σημαντικά  στην εξάσκηση της Λεπτής και Αδρής κινητικότητας του. Η εξάσκηση σε αυτές τις δύο κατηγορίες κινήσεων αποτελεί βασική προυπόθεση για την κατάκτηση της γραφής, εφόσον συνεργάζονται οι λεπτές κινήσεις των μικρών μυών των άνω άκρων και η ανατομική στάση του κορμού του σώματος.
  1. φυλλομετρώ βιβλίο, περιοδικό κα.
  2. ανεβαίνω σκαμπό για να φτάσω κάτι
  3. σκουπίζω με πετσέτα τα πιάτα (μπολ, πλαστικά)
  4. πίνω με ποτήρι
  5. τρώω με το κουτάλι
  6. καρφώνω με το πιρούνι
  7. χοροπηδάω
  8. τρέχω
  9. ανεβαίνω και κατεβαίνω σκαλιά
  10. χτενίζομαι
  11. βάζω και βγάζω τα ρούχα μου
  12. κουμπώνω-ξεκουμπώνω
  13. τραβάω το φερμουάρ
  14. μουτζουρώνω
  15. κόβω με ψαλίδι
  16. κρεμάω τη πετσέτα
  17. διπλώνω τα ρούχα μου
  18. κόβω με τα χέρια μου ψωμί, μαρούλι κτλ.
  19. αλοίφω το ψωμί μου
  20. ανακατεύω κατσαρόλα, γάλα κα.
  21. σκουπίζομαι όταν λερωθώ
  22. προσπαθώ-τεντώνομαι να φτάσω κάτι
  23. σκίζω χαρτιά
  24. τσαλακώνω χαρτιά
  25. τρίβομαι με σφουγγάρι
  26. λούζομαι
  27. ζυμώνω – πλάθω
  28. βάζω και βγάζω το κοκαλάκι στα μαλλιά μου
  29. ξεσκονίζω
  30. ανεβαίνω – κατεβαίνω μόνος μου απο την καρέκλα, καναπέ
  31. βάζω – βγάζω τα παπούτσια μου
  32. αλοίφω με το πινελάκι το λάδι ή το βούτυρο
  33. πληκτρολογώ στον υπολογιστή
  34. πλένω τα δόντια μου
  35. βιδώνω το καπάκι (οδοντόκρεμας, βαζάκι κα.)
  36. δένω τα κορδόνια μου
  37. στέκομαι στο ένα μου πόδι
  38. ρίχνω κέρματα σε κουμπαρά
  39. βάζω τα μανταλάκια στα ρούχα
  40. βγάζω τα μανταλάκια από τα ρούχα
  41. πλένω τα χέρια μου
  42. ξεφλουδίζω μια μπανάνα, ένα μανταρίνι
  43. κλειδώνω – ξεκλειδώνω μια πόρτα
  44. ανοίγω – κλείνω μια πόρτα με το πόμολο
  45. βάζω τα κεράκια σε μια τούρτα

Οι παραπάνω δραστηριότητες απευθύνονται σε όλα τα παιδιά απο 3 ετών και πάνω και βοηθούν ιδιαίτερα παιδιά που κάνουν Εργοθεραπεία για να ενισχύσουν Λεπτή και Αδρή κινητικότητα.


Αν αναζητάτε έναν τρόπο συνεργασίας ενημερωθείτε και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε!


✺ Τρόποι συνεργασίας:

  • Ενημερωθείτε για τα Μαθήματα Ειδικής Αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home εδώ 

  • Αν είστε ειδικοί θεραπευτές! 
    • Κλικ στην εικόνα τις για εποπτείες εξ αποστάσεως σε ειδικούς παιδαγωγούς.




  • Αν είστε γονείς! 
    • Κλίκ στην εικόνα για την παρέμβαση εξ αποστάσεως σε παιδιά με Μαθησιακές δυσκολίες.



  • Κλικ στην εικόνα για τις εποπτείες εξ αποστάσεως σε γονείς.





Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να έχω σχόλια σας!